.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاكتيكهاي انتخاباتي اصولگرایان و اصلاح طلبان در گيلان
اصلاح طلبان با در نظر گرفتن احتمال روبرو شدن با "بحران ریزش نیروها" و ردصلاحیت گسترده نامزدهای شناخته شده شان به سرمایه گذاری بر روی نامزدهای ( گمنام و هم فکر) روی آورده اند . اصلاح طلبان با اتخاذ این تاکتیک سعی دارند در هر حوزه...
تاكتيكهاي انتخاباتي اصولگرایان و اصلاح طلبان در گيلان

گفته مي شوداصول گرایان و اصلاح طلبان در گیلان از 2 تاکتیک جداگانه برای پیروزی در انتخابات مجلس هشتم استفاده می کنند .
رایزنی ها و گمانه زنی ها حاکی است تعدد نامزدهای اصولگرا در گیلان باعث شده است تا سردمداران این جناح سیاسی با تشکیل نشست های استانی و شهرستانی سعی کنند نامزدهای اصولگرا را به کنار آمدن با یکدیگر قانع و برخی از آن ها را به کنار کشیدن به نفع نامزدهایی که از بخت بیشتری برخوردارند تشویق کنند .

خطر شکست آراء اصولگرایان بین تعداد قابل توجهی از نامزدهای وابسته به این جناح و در نتیجه ورود اصلاح طلبان به مجلس حتی با کسب آراء کمتر عاملی است که اصول گرایان گیلان را برای بکارگیری از این تاکتیک به فکر انداخته است .

در جناح مقابل اصلاح طلبان با در نظر گرفتن احتمال روبرو شدن با " بحران ریزش نیروها " و ردصلاحیت گسترده نامزدهای شناخته شده شان به سرمایه گذاری بر روی نامزدهای ( گمنام و هم فکر) روی آورده اند . اصلاح طلبان با اتخاذ این تاکتیک سعی دارند در هر حوزه انتخابیه از یک یا 2 نامزد اصلاح طلب که از نظر شورای نگهبان سابقه بد سیاسی نداشته و احتمال رد صلاحیت شان کم باشد به عنوان صحنه گردان عرصه انتخابات استفاده کند و در مقابل از طریق حمایت سران اصلاح طلب گیلان از این نامزدها آراء آنان را به سمت این نامزدها سوق دهند .

شنیده ها حاکی است اصلاح طلبان قصد دارند پشت پرده با کمک های مالی ،فکری و تبلیغاتی از نامزدهای گمنامشان به صورت گسترده ای حمایت و پس از ورودشان به مجلس و نشستن بر صندلی های سبز خانه ملت از آنان برای دست یابی به مقاصد سیاسی بهره جویی کنند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجو 13 آذر 1386
تاکتیک گیلانی ها را نوشتید ؛ آذربایجانی ها چی ؟
مازندرانیها زیرآبی ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.